Egyéni kezelések

A taping egy terápia. Előtte állapotfelmérés szükséges!

Szükséges felmérni, hogy mi a panaszok oka, mert a ragasztás technikája fontos az eredmény szempontjából. Több taping technika létezik egy-egy területre, a megfelelő kiválasztása azon múlik mi a tünetek oka. Az eredményes ragasztás múlik azon, hogy a jó taping technika kerüljön a testre.

Technika

A taping technika megtanulható a Páciens számára is, ha elérhető területen van.

A kineziológiai tapasz egy rugalmas pamutanyagból készült, bőrre ragasztható szalag, amely segítségével a fájdalom és a mozgáskorlátozottság rövid időn belül mellékhatások nélkül csökkenthető.

Attól függően, hogy mi az alapeset 2-5 ragasztás szükséges. Többedik taping után a bőr állapotát is figyelembe kell venni a folytatáshoz. A kinezió-taping nem allergizál, de többedik kezelés után a bőr enyhén pirosodhat, hámosodhat. Ilyenkor 1-2 nap kihagyása szükséges. Bőrápoló krémek, vagy a speciális taping gél (tape plus gel) gyorsan helyreállítja, regenerálja a bőrt.

Gyógytórna

A taping mellett gyógytorna, mozgásterápia is szükséges. Masszázs mellett is használható, de akkor a tapelt területet nem krémezhetik, vagy csak a tape plus géllel kenhetik. (Más krém felett nem marad meg a tape, nem kompatibilis a ragasztóval)

A kineziológiai taping használatát először bízza szakemberre, mert rossz irányba is befolyásolhatja az izmok ízületek működését!

Pap Andrea Gyógycentrum

Kapcsolat

Keressen minket bizalommal elérhetőségeink bármelyikén vagy írjon nekünk itt.

• 13. kerület (1135) Budapest Hun u 4.

• +36-20/426-3732
    +36-20/414-6263